panerai watches replicas Basisschool de Plaats

Onderwijsassistent

Lilian Soerotomo

Administratie

Waarom werken bij onze school?

Wij zijn een openbare basisschool in Abbekerk. Met elkaar willen we er zorg voor dragen dat de school een fijne, veilige, uitdagende plek is voor iedereen. Bij ons op school gaan we ervan uit dat elk kind kan leren, waarbij er een verschil aanwezig kan zijn in voorkennis en leertijd. Met elkaar vormen wij een professionele leergemeenschap op alle dagen van de week. Bij het werken in leerteams toetsen we wetenschappelijke data aan onze visie en gaan wij na hoe wij optimaal kunnen werken aan onze kwaliteit van het onderwijs met als doel om de opbrengsten van de leerlingen op álle verschillende (vak-)gebieden te kunnen vergroten. Onze school is een plek waar samen leren en werken heel belangrijk is. We zien adequate, goed vormgegeven feedback als een kans en een cadeau om ons met elkaar blijvend verder te kunnen ontwikkelen.

Werken bij Allure

Ontdek hier onze vacatures!

Stichting Allure

Stichting Allure is een democratische organisatie waarin personeelsleden ruimte krijgen voor eigen inbreng en zelfsturing. Er wordt geïnspireerd en gemotiveerd en vanuit vertrouwen ruimte gegeven aan processen en eigenaarschap. Dit vertrouwen gaat gelijk op met onze kernwaarde 'Verantwoordelijkheid'. Iedereen is altijd aanspreekbaar op zijn of haar handelen en bereid verantwoording af te leggen.

Door alle collega's wordt gewerkt vanuit een stevig professioneel kader met de volgende uitgangspunten als basis:

• 'Wie het weet mag het zeggen' i.p.v. 'wie de baas is mag het zeggen'

• Je doet wat je zegt en zegt wat je doet in het kader van voorspelbaarheid en transparantie

• Reflectie is een kernwoord voor alle handelingen

Leer van elkaar

Leren staat niet alleen centraal voor onze leerlingen, maar ook voor onszelf. We zoeken onze grenzen op en verleggen onze grenzen om onze blik te verruimen en ons onderwijs te verbeteren en te verbreden.