panerai watches replicas Basisschool de Plaats

Bewegen en leren combineren

Naast het feit dat bewegen op zich al gezond is voor het lichaam en het een mooie vorm van afwisseling biedt naast het cognitief leren, is ook gebleken dat juist het samenbrengen van fysiek bezig zijn en het onder de knie krijgen van leerstof een gunstig effect heeft. Zo kan dit bijvoorbeeld van positieve invloed zijn op in hoeverre leerlingen in staat zijn om zich te concentreren. Op De Plaats streven we naar optimale ontwikkeling door in te zetten op uiteenlopende leer-/ werksituaties. Hierbij kunnen we de enorme ruimte om ons schoolplein goed benutten voor het actief verwerken van allerlei verschillende lees-, taal-, spelling- en reken-activiteiten en daarnaast genieten van het enorme plezier wat dit onze leerlingen biedt!